Cintai Pantai Kita

Posted: Wednesday, November 28, 2012 by Faiz Idris in
0

24-25 November 2012
aku dan geng yang lain join program pantai..
nama program ni aku namakan 'Cintai Pantai Kita'
hahaa..memandai je aku ni
program 2 hari 1 malam berkonsep santai rabak
haaaa

Lokasi Pantai Batu Layar..
dekat pantai ni ada batu yang berbentuk layar..nipis nipis jee
mungkin sebab tu nama pantai ni dinamakan..

pantai ni memang tip top
scenery dia memang sejuk mata memandang
keindahan ciptaan Allah Taala

ramai pengantin yang menjadikan pantai tempat photoshoot wedding diorang
lawa kan =) *psstt aku bila lagi?* hahaa

aktiviti yang dijalankan...
bersihkan kawasan pantai
explorace bagi merapat silaturahim
bbq..tengok citer budak pailang 
ehh macam kenal je nama tu..haha

masa ni..sebagai senior kami wat kepala sikit
kahkah orang pegi berhimpun..kitorang pergi buat jackass
haha..main lompat jauh..gedebukk sorang jatuh..hahaa
rabak punggung sorang..aku plak jong gelak je..hahaa
nice la program ni..boleh lepak sama-sama hilangkan stress blajauu
=]














0 comments: