Coret Critt Critt...

Posted: Tuesday, November 13, 2012 by Faiz Idris in
0

Selamat Sejahtera semua...
woahahahaaa (kejadah apa kau gelak nih??)
biar ah nak gelak sekor...kih2
haa..mase aku tunggu bas arituh..kapala aku ni ligat berpusing..

lejen press..kan best dapat jadi author dalam tuhh
sume karya-karya aku dapat dikongsi bersama..tapi tapi...
aku nak tulis apa? haha entah la
aritu je semangat berkobar-kobar nak jadi author..
budak mechi tapi pandai berpuitis..hahaha koya sekejap..

cuti kali ni..takde membe nak kuar bersama..
adapun jenis tak satu kepala..
mesti jadi awkward gile bila lepak same..
so baik aku lepak rumah layan aiman tempe mania
bahahaha

pesen citer melayu memang camtu..hahaha tapi takleh blah watak masing2
tapi takpe still gelak dengan lakonan diorang..
lagi apa ea..haa mastercheff..ada che' lah..
"siapa kata orang cantik tak boleh masak"
tu ayat dia yang aku kenang sampai hari ni..
umur 40 dah.status?? entah laa..pfffft
sorang lagi etiqa..muka macam kacukan..nanti balik aku pergi survey lagi siapa dia..hohoooo

kat umah aku ni susah sikit nak dapat line..ni pon macam hidup segan mati tak berapa nak mau..
sedih kan..hehe
malam ni ada talk dengan ustaz azhar, kemah keming namanya..
ok tak sabar yee..tunggu malam nih ea

ok saje nak tulis sikit kan..hehe =)
rajin-rajin follow ah aku..tegur taw..haha =)
 

0 comments: