Drastik Sungguh..

Posted: Sunday, November 11, 2012 by Faiz Idris in
0

Hai semua =D
Ahad, 11-11-12
baik puny tarikh..
gua sampai rumah hari jumaat baru nih
cuti mid sem..tak lama seminggu je

ceritanya bermula begini...
gua packing barang-barang nak balik rompin..
tiket tak beli...gamble abis
siap packing tido dan esoknya pergi sri putri

gua ingat tiket ke rompin tak panas macam tiket ke terengganu dan kelantan..
rupanya panas gile beb..sold out
ada pun malam..
gua pandang jam..pukul 10
lama gila camni..
pegi trandisional aka transnasional habis
pegi sri maju (sebelah kaunter je pon) pon habis
mak aih..acaner nak balik ni
takkan nak patah balik u

gua pun pegi ke seberang jalan.
ingat nak amik bas lompat2 dari larkin ke kota tinggi ke mersing ke endau ke rompin..
jauh gile baiii..
gua penah wat sekali dari mersing ke kota tinggi ke larkin ke utm..
memang perit..
gara-gara lambat beli tiket masa 1st year hari raya haji...

sebelum gua amik keputusan yang gile nih..
gua pon dapat idea bernas..tinggggg!!
apa kata cari tiket ke kuantan yang lalu muadzam
setel jumpa bas cepat ekspress
tiket tgh hari..jadi la kan, asal boleh balik

setel beli tiket tunggu sampai 12.30
bas bertolak pukul 1..sampai muadzam pukul 5
sharp...gua naik terus bas mara yang lalu betul-betul depan umah gua
setel sume.ikut flow yang baik..
Alhamdulillah =)



0 comments: