Ada Selepas Tiada..

Posted: Thursday, November 8, 2012 by Faiz Idris in
8

Rabu, 7 November 2012..

Aaahhhhh, dah pagi rupanya. Alhamdulillah
check twitter..pastu gua capai tuala dan baldi kecik yang berisi barang mandi gua..
rutin biasa bermula..tapi ni lain macam gile cakap lu

tengah-tengah syok layan shower yang mencurah-curah ke badan gua ni. gua capai shampoo rejuice dalam baldi.. gua picit keluar cecair hijau.. dengan selamba gua baling ke dalam baldi semula seperti biasa..

tapi kali ni jadi luar biasa..
tandas sini jamban bergabung shower..
shampoo yang gua baling tadi bergolek perlahan ke jamban...
demmm...kecepur ke dalam lubang yang satu..
otak gua mula berpusing dengan perlahan apa yang gua harus lakukan......

gua jenguk ke dalam..memang gelap & dalam gilee
situasi yang terjadi tadi mengeluarkan beberapa persoalan..
1) apakah gua harus membiarkan saja?
2) haruskah gua serkup ke dalam lubang yang satu?

memang kalah soalan komsas spm tahun ni..
cikak punye persoalan......

air semakin mencurah ke badan gua..
demm demm demm
3 kali demm dan ini yang keempat..

beberapa minit kemudian...

gua dengan muka selamba keluar dari shower.
pagi-pagi dah jadi macam ni..
dugaan...

gua letak dengan baik baldi gua bawah katil
semua barang ada termasuk shampoo tu..

*jangan tanya gua macam mana shampoo tu ada balik*




8 comments:

  1. amizatull says:

    macam mana bole ada ppulak ? mesti ambik dengan tangan kan kan

  1. kan dah cakap jangan tanya..haha

  1. amizatull says:

    nak tahu jugak ? HAHA macam best je cerita ni ! ada selepas tiada

  1. kene sensor cite ni..atas 18 tahun je bleh tau..haha

  1. amizatull says:

    kita 18 tahun ke atas lah ahahhaha
    okeey lahh kalau nak berahsia jugakk

  1. yeye je 18taun?
    hahaha
    kan dah boleh agakkan.....tanak ingat~

  1. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  1. hahahaa..wani wani... =.=" nightmare dor