Tiga Hari di November...

Posted: Saturday, November 3, 2012 by Faiz Idris in
0

November baru bermula.
Yeahh !!! Gelombang test pertama dah abis.
hmmm..tak berapa puas sebab banyak yang takleh jawab.
tapi apa pun ilmu bukan pada pointer

aku baru je join instagram nih..
haha mula-mula tak mboh sebab biasa la aku kan pemalu (wakaka)
tapi bila dah join hambik ko penangan dia..hahaa
ni sebab akak aku la.. mula2 hanya mau cuba tapi jadi addicted pulok..
banyak gambar yang lawa tapi tadi aku jumpa yang serius kreatif tahap gaban..wohooo


pastu petang tadi pegi jejalan ke pc fair kat persada..
takde apa yang nak beli pon..saje jejalan kan..hehe
otw tu aku jumpa ni...klasik wooo

rare..dalam pada itu sekarang ni budak-budak ni tengah addicted dgn game ni.
ski safari namanye..
ok tu je.
sayonara =)

0 comments: