Jalan-Jalan???

Posted: Tuesday, August 9, 2011 by Faiz Idris in
0

6 Ramadhan baru ni..
aku,sani dan amer pergi ke kuantan..
nak shopping raya la kate kn..
kami gerak pagi dalam pukul 9 pastu sampai kat kuantan dalam pkul 12
tempat first pegi Kuantan Parade
walaupun ni dah lame tapi byk barang kat sni..
woo memey byk la kn..mcm2..hahaa
niat jahat di situ...ishhh2 bulan pose nih

ktorg pusing la cari..aku jumpe la spsg bju melayu nihh
agk cun gak kot..hohooo..
tak tggu lame beli slalu..kah3
dah setel beli gerak ke Megamall

sebenanye plan nk jln Ktn ni nak tgk Harry Potter..
part 2 = last film...huhu
bes gile layan..walaupun dh dgr yg bdak2 ni cite cmne
tapi aku tgk gak...
BEST!! MANTAP!!
terbaek ah...kannnnn

destinasi strusnye...Teluk Cempedak dluar pagar...
2nd tyme pegi sini...cantikk
sedap mata memandang...hahaa sekali lg jht di sini..keh3
laen dgn pantai yg aku penah pegi..smart2
kat sini ade byk monyet??..tp ak rse mcm kera..
amer ar tnjuk kat aku.bile aku tgk sebelah je..
mak aihh beruk..tkejut beruk skjap..hahaha
td monyet pastu kera skrg lak beruk..hadoiii
tkpe lyn je

then berbukaa..
makan siakap 3 rasa bai...hoho tom yam, sup daging, kerang bakor tak lupe gak telur dadar
pehhhhhh terduduk baii kat situu
memey kenyang laa..








sebelum nak balik..
kami dpt berita yg shahrul, junior sek rendah aku dulu dah pergi meninggalkan kami..
Allah lebih syg kn die..harap allahyarham ditempat kn di kalangan org2 yg beriman..
-Al-Fatihah-

0 comments: