Ini Kali Pertama..

Posted: Friday, March 8, 2013 by Faiz Idris in
0

pritttt prittttt prittttt..
huhuhuhu..
nampak habuk bersepah di belog gua ni

ini kali ermmm..
hanya isi hati gua yang nak luahkan
tapi takde isi hati sangat lah cuma..
cuma geli geli tangan je nak menaipp.

ok begini..ehemmm
semalam...malam jumaat
petang tu gua hajat nak pergi main bola
pastu sampai padang tak ku nampak geng-geng gua

sebelah kanan hujung padang gua lihat geng sofball
haah gua tak turun lagi training untuk ini semester
niat di hati nak bersara..niat je ea
tergerak lah hati yang kecil ini untuk join sama

Alhamdulillah tak berapa nak kaget sangat training tu
ok buleh ikut flow..
sama macam sem-sem lepas 
tapi kali ni ada budak-budak baru
woot woot woot
*cover sikit*
takleh nak nafi mereka comel
hahaha
ok enough

malam tu gua hang out bersama diorang sume
chicken chop => bazar karat => tasik utm
balik-balik lepak kat tasik
sume cerita random keluar
tahap pecah perut jugak

seronok!
at least dapat mengerat silaturahim =)
itu saja gua bercerita...jyeaah
majulah whitefox untuk sofball


0 comments: