Hari Tak Selalu Cerah..

Posted: Sunday, March 10, 2013 by Faiz Idris in
0

hari tak selalu cerah..
kadang-kadang hujan..
kadang-kadang terik..
kadang-kadang redup..
kadang-kadang mendung..

setiap hari tak sama
isnin..
selasa..
rabu..
khamis..
jumaat..
sabtu..
ahad..
putaran waktu yang sama tapi berbeza




hari yang ditinggalkan takkan kembali
hanya terpalit memori
memori yang bittersweet

rambut sama hitam
hati lain-lain..
luar cakap lain dalam pikir lain
aku terkena..kepercayaan aku kepada "mereka" kini luntur 
aku meneliti tindakan "mereka"
adakah wajar untuk pasukan atau tidak?
tindakan "dia" mungkin kecil tapi impaknya agak besar
entah apa yang dipikirkan aku tak tahu..

cukup lah dengan memori aku bersama mereka..
dua hari yang cukup bermakna bersama mereka..
terima kasih
sayonara ....

0 comments: