Carik-carik bulu ayam

Posted: Thursday, December 20, 2012 by Faiz Idris in
0

carik-carik bulu ayam..
yaa aku serius sunyi sekarang
keseorangan di fkkksa..mende tau 
senang-senang gua panggil kimia
tempat download yang laju kat u nih

tapi slow gaban gak
bese la free..kena share-share

test sudah habis utk sem nih
namun assignment serta report banyak yang perlu di setelkan
adat student lah..keje last minute
lec pon hujung-hujung sem bagi keje

haiyaa..tapi ngak apa
yang penting semangat kental
sebentar tadi gak gua pegi mph
cari awek baru...haha gua maksudkan buku aka novel
entah apa yang merasuk sem ni jadi ketagih novel
hahaha

takpe janji gua nampak mana duit gua mengalir kan
ranggau namanya
nak cari timbiruo susah
stok habis...

ok penat dah gua carik-carik bulu ayam nih
gua pun tak tahu apa kaitan bulu ayam ngan post ni
kah kah kah


pandang ke langit, ludah!!
padan muka ko kena setepek...

0 comments: