2012...Baru Bermula...

Posted: Wednesday, March 7, 2012 by Faiz Idris in
1

Salam.. Dah lama aku xupdate blog ni..dah berkulat dah aku tengok..
Post kali ape ea..ntah la tengok la apa yang aku tulis ni, walaupun aku wat blog ni saje2 tapi ada jugak yang membacanye..arigato gozaimas!!
Cuti kali ni agak sepi sikit..sebabnye aku duk bkurung je dalam bilik ni..xbnyk aktiviti pun yang aku buat
Selalu pegi mancing tapi sebab ade kejadian yang tak dapat dielak maka takde la nak membuatnye
Hujung bulan 1 aku turun ke KL
Saje jalan2 lame dah aku tak jalan2 sana..alah peg mane je setakat Sunway Pyramid dgn Shah Alam je
Beli barang sket..hoho n_n v
Still macam dulu2 gak tak byk berubah
Adela dalam 5 hari aku kat sane
Tapi bosan gak jalan sorang2 macam 4ever alone je…hahaha
Sekarang ni dah jarang kuar ngan member ntah kemane la diorang pegi ni nak kata pupus xjgk..adela menghilang entah ke mane, yela masing ade awek lain mcm aku nih..hahaha
Dah2 byk sgt ngarot ni ape2 pun thanks to my mom n dad..happy being with u..
Tabah diorang..nanti dah Berjaya esok memang akan balas jasa diorang..ingat tu ye kawan2
(n_n)

1 comments:

  1. ~maiza says:

    mmg da berkulat da kayu mu 2..siap ade kaler hijau,merah,biru lg..
    anyway,thats rite mr.faiz..kte akn tetap bls jasa ibu bapa kte =)