Biasa Sahaja...

Posted: Thursday, June 9, 2011 by Faiz Idris in
3

sehingga hari ni..macam-macam yang berlaku. bagi aku memang tak rugi short sem ni. banyak benda yang dapat belajar. tadi belajar pasal pneumatic. mula-mula blur sebab dah lama tinggal. time masa spm kot. memang lama lah. tapi lama-lama dah ingat dan paham. best gile. hujung minggu ni dengar kata ustaz azhar nak datang. masjid mutiara rini dengarnya. InsyaAllah memang nak pergi sangat. malam yang sama jugak final piala malaysia jugak klate vs ganu..memang sokong klate lah sbb aku ni lahir kat klate..gomo klate gomo. aku kat sume orang ingat aku org ganu sebab masuk geng ganu tambah plak ckap ganu.hahaha.takpe pon dah biasa dah.hahaha siap ada orang tanya lagi "mu ganu belah mane"..hahaha memang tergelak aku dengar..hahaha..hurmmm dah seminggu lebih dah tak dapat hubungi dia..walaupun tak ada apa-apa yang istimewa pun tapi terasa something jer..hahaa..banyak benda nak cite tapi satu-satu la ea..nanti lapang aku taip apa yang patut..ok wasalam

3 comments:

  1. tenganu celah anernyer muke napok sgt bdak kelate ~ haha

  1. haha amne aku taw sek ni kabo g2 hahaha

  1. iyeww...faiz da jd jiwang..terasa something.hahaha...