sedih+pening thap gaban....

Posted: Tuesday, August 25, 2009 by Faiz Idris in
0

aku baru nak luahkan feel aku kat membe2 yg mgenali daku...
dah lme aku xchat(batuk) stat ad ar dlam 2 weeks yg lalu...cian kat membe2 aku nak stdy...ishhh2
tdi lpas solat isyak ktorang ada jwb test physics...pehhh kencang gler soklan...nak tersembul biji mata dok perhati soklan yg mcabar pemikiran....sume yg aku stdy xdpat mainkan peranann...sdey2 pnat je stdy...at least ad la hikmah yg blaku.....aku dok termenung ader ar dlam 30 minit dari sejam masa yg dpruntukkan....lme tuh dok tmenung...nak skodeng membe sebelah mmg dapat skodeng tpi xgne jgk coz aku pun xpaham aper yg beliau tulis......hahaha
xpelah test da blalu tggal final je lagi....kalu final kantoi jgk...kat mne la aku nak harapkan lagi...hilang tempat bergantung.....hahahaha

kpade budak group F...korg byk2 kan lah stdy 2 yek......igt psanan mak bapak
(ceh nsihatkan org pandai sgt).....

0 comments: